Pagina niet gevonden

Meer woorden voor een betere landingspagina?

Over het schrijven van copy voor het web wordt een enorme hoeveelheid woorden gepubliceerd op het internet. Meestal een herhaling van zetten met vragen als; hoe moet je schrijven, wat moet je schrijven en waar moeten die zoekwoorden eigenlijk komen te staan en wat voor zoekwoorden moeten dat zijn? Onderstaande is een weergave van een artikel…
Lees meer


0

SEO voor je website? Mobile first!

Onderstaande is een deel van het artikel op frankwatching.com: “SEO in 2017: 5 trends die je niet mag missen”. Voor het volledige artikel: zie https://www.frankwatching.com/archive/2016/12/27/seo-in-2017-5-trends-die-je-niet-mag-missen/ Het is niet gek dat de focus van Google steeds verder verschuift naar mobile. In oktober 2016 werden wereldwijd voor het eerst meer mobiele zoekopdrachten uitgevoerd dan op desktop. Naar verwachting zal deze trend zich…
Lees meer


0

Marketingopfrisser van Simon Sinek voor de copywriter

Een goed opfrisser gevonden op wwwmarketingfacts.nl. Wat is je ‘why‘? Waarom ben je in business? Bij de oprichter van bedrijven is deze why vaak nog wel bekend. Maar door te focussen op de ‘how‘, raakt bij veel bedrijven de why steeds verder uit het oog. Bekijk deze video en je vergeet de golden circle nooit…
Lees meer


0

GOOGLE focust steeds sterker op de kwaliteit van content

Vroeger was alles… Tien jaar geleden was het zo dat het duurste van de ontwikkelingskosten van een website bestond uit het  inhuren van een webontwikkelaar of webdesigner. Met behulp van gratis software zoals WordPress zijn deze kosten aanzienlijk gedaald. Toch kosten op maat ontwikkelde WordPress websites voor MKB-ers nog zeker een minimum van € 2000…
Lees meer


0

Contentstrategieën en de ‘thought leader’

Hoe schrijf je nou duidelijk over het brede onderwerp content marketing? Onderstaande artikel is gepubliceerd op www.frankwatching.com op 16 Februari. Voor iedereen die van heldere woorden over het onderwerp content houdt, het woord is aan Kim Verweij!  In mijn vorige artikel heb ik laten zien hoe belangrijk relevante content is voor Google. Wil je goede resultaten halen,…
Lees meer


0

How to design distinctive content

Copywriters nowadays are increasingly turned into content marketers, creating distinctive content for clients who want to inform their target audience with something grabbing. There is a growing need for good, relevant content. Content that informs, entertains, meets a need and is open to input from others. The time of the unilateral push advertising seems finally…
Lees meer


0

Nieuwsbrieven opzetten

Begint u vanaf nul of wilt u uw nieuwsberichten koppelen aan uw bestaande site? Of is het juist slimmer om een separate nieuwssite op te richten zodat berichten gemakkelijker kunnen worden geplaatst? Voordat u alles gaat regelen en installeren, is het handig dat u zich dit soort basisvragen stelt. Zelfs als u niet van plan…
Lees meer


0

Linkbuilding tips en het belang van “verse”content

SEO linkbuilding tips om een daling van uw PageRank tegen te gaan 1. Actualiseer regelmatig de content op uw homepage of landingspagina Door regelmatig de content op uw homepage of landingspagina te actualiseren en nieuwe web content toe te voegen, zullen zoekmachine crawlers vaker naar uw website terugkeren. Hierdoor bent u tevens minder afhankelijk van…
Lees meer


0

Copywriting, wetenschap of kunst?

Writing copy is evolving more and more into being a science, rather than an art. Capable of instantaneously testing and tweaking content, marketers can speed up the learning curve and immediately see results after making one small variation in a piece. Marketers sharing and learning from others is widespread, making the learning curve for newcomers…
Lees meer


0

Copywriting in the SEO trenches

Onderstaande overtuigende passage van Robert W.Bly, auteur van ‘The online copywriters handbook’, geeft nog eens aan dat de wijze van verkopen op het internet niet fundamenteel verschilt ten opzichte van de tijd dat er nog geen internet was. Wel de wijze waarop men informatie tot zich neemt en de snelheid van de service die men…
Lees meer


0