Wilt u een professionele bedrijfsbrochure laten schrijven? Met de professionals van Anycopy realiseert u snel en efficiënt een brochure die aan alle moderne standaarden voldoet. Gemaakt door professionele Copywriters, Art-designers, Grafische Vormgevers en gedrukt voor een vast lage prijs. Bij ons kunt u bedrijfsbrochures laten maken voor productcatalogi, congressen, beursen en producten om tijdens een meeting aan uw gesprekspartner te geven. Uw bedrijfsbrochure kan vele vormen hebben, van een simpele 2-page layout tot een wat dikker boekwerk waarin uw volledige onderneming van A tot Z wordt gepresenteerd.
Voordelen van het laten schrijven van een bedrijfsbrochure door Anycopy:
-
Anycopy beschikt over ervaren copywriters met jarenlange ervaring
-
Merk en branding informatie/vormgeving kan gelijk in de brochure worden meegenomen
-
Snelle doorlooptijd (soms binnen een maand) door optimalisering van proces en stappenplan, van de eerste copybriefing tot het drukklaar maken.
-
Door vaste afspraken met copywriters kunnen wij een vaste lage prijs bieden voor bedrijfsbrochures
-
Brochureregie en -beheer onder één dak, proefdrukken, controleronden en wijzigingen onder regie van één partij
-
10 jaar ervaring in B2B en B2C communicatie
Bedrijfsbrochure versterkt relaties
Hoewel tegenwoordig de focus vooral ligt op online marketing en ‘online presence’, is het misschien nog wel belangrijker dat u uw autoriteit en aantrekkelijkheid versterkt door uw klanten of doelgroep te voorzien van een product dat minder vluchtig is. Het is inmiddels ruimschoots bekend dat het lezen van informatie via websites een stuk minder blijft hangen in het geheugen van uw doelgroep. Men slaat informatie beter op als men een boek, een magazine of een brochure leest. Naast bedrijfsbrochures die u 1-op-1 aan iemand kan geven, is het bij publieke manifestaties ook handig om uw doelgroep een “reminder” mee te geven. De bedrijfsbrochure helpt bij lange termijn sales en versterkt de band met uw doelgroep.
Inhoud van uw bedrijfsbrochure
Hoewel u uiteraard zelf het beste weet wat u wilt communiceren, is het belangrijk om een aantal inhoudelijke zaken mee te nemen. Naast een korte inleiding over de reden waarom de brochure wordt uitgegeven (introductie en historie, profilering versterken, diensten of producten verduidelijken), is het nuttig om goed op een rijtje te zetten wat belangrijk is. Bovendien is het slim om referenties aan te brengen naar andere publicaties/bronnen of naar eerder gepubliceerd werk. De belangrijkste informatie moet altijd eerst worden vermeld. Klanten of de doelgroep moeten op de eerste of de tweede pagina gelijk doorhebben wat ze door het lezen van uw bedrijfsbrochure te weten komen.