PROJECTOMSCHRIJVING
Kernactiviteiten: Marktonderzoek, doelgroepgericht enquêteonderzoek op het gebied van onderwijs, zorg, verkeer-en-mobiliteit alsmede wonen.
Druk op afbeelding om naar de website te gaan
Bedrijfsomschrijving:
Het Opiniehuis richt zich met name op non-profit organisaties die maatschappelijke thema’s en de bij die thema’s betrokken doelgroepen willen onderzoeken. Op het thema “Jongeren en Diversiteit” heeft het Opiniehuis inmiddels brede ervaring opgebouwd. De betrokken, resultaatgerichte en integere manier van werken zorgt voor betrouwbare gegevens voor opdrachtgevers. Elke mening telt en dus zoekt het Opiniehuis constant naar nieuwe manieren om mensen te bereiken. Binnen het Opiniehuis worden regelmatig eigen onderzoeken gedaan die voor de toekomst als marktonderzoeksbureau van belang zijn.
Werkzaamheden:
Copy voor diverse uitingen alsmede webcontent voor website.
Projectduur: 2010-continuerend
Geef een reactie