PROJECTOMSCHRIJVING
Kernactiviteiten: Direct Sales, Direct Dialoque, Promotie en Fotomarketing .
Druk op afbeelding om naar de website te gaan
Bedrijfsomschrijving:
Hotnetworkz werkt aan direct salescampagnes, promoties en fotomarketing voor uitgeverijen, tv-magazines, goede doelen, energiebedrijven, kabelbedrijven, loterijen en consumenten A-merken. Het bedrijf opereert vanuit 10 vestigingen in heel Nederland. Hot Networkz is in 2000 opgezet met Direct Sales en Fotomarketing als basis. Merkbelevenis aan resultaat koppelen, daar blonk het bedrijf direct in uit. Door grote inzet, professionaliteit en meetbare resultaten genereerde het bedrijf al snel veel opdrachtgevers. Met 65 werknemers in vaste dienst en rond de 1500 direct oproepbare promotiemedewerkers is Hot Networkz één van de grootste spelers in de markt van Direct Sales, Direct Dialogue, Promotie en Fotomarketing.
Werkzaamheden:
Copy voor nieuwe website.
Projectduur: 2008
Geef een reactie